Eerste verslag vanuit Portugal - Reisverslag uit Silves, Portugal van Romy Scholte - WaarBenJij.nu Eerste verslag vanuit Portugal - Reisverslag uit Silves, Portugal van Romy Scholte - WaarBenJij.nu

Eerste verslag vanuit Portugal

Blijf op de hoogte en volg Romy

03 Juli 2014 | Portugal, Silves

Olá,

Mijn eerste reisverslag vanuit Portugal.

Inmiddels ben ik hier 4 dagen. Maandag ben ik hiernaar toe gevlogen om 6 weken stage te lopen bij Country Riding Center in Silves.

Nog nooit eerder gevlogen of alleen naar het buitenland geweest, voor mij een hele ervaring!

Maandag op Schiphol begon al goed, vliegtuig was kapot waardoor we naar de andere kant moesten om daar in te stappen. Nadat iedereen was ingestapt konden we eindelijk gaan. Ik had een stoel bij het raam, waar ik wel erg blij mee was. Kon ik mooi naar buiten kijken.

Wat een uitzicht boven de wolken, zo mooi! De vlucht was verder goed gegaan.

Op het vliegveld ben ik opgehaald door mijn stagebegeleidster en zijn even naar stal geweest om kennis te maken met de mensen en de eigenaren. Verder had ik de middag vrij.

Dinsdag, woensdag en donderdag fijn bezig geweest op stal. De standaard dingen doen zoals water controleren en voeren. Paddocks waar de paarden instaan schoonmaken, vegen en andere stalwerkzaamheden. Paarden/pony's halen voor de les (als dat nodig was) en even poetsen. Het is wel fijn werken in de zon, al kan het wel snel warm worden. Van 1 tot 3 hebben we siësta (pauze) en daaran weer dingen doen op stal. Soms is er niet zoveel meer te doen en ben ik een middagje vrij.

Het is hier in iedergeval genieten in Portugal. Hele aardige mensen en een gezellige sfeer op stal.

Vergeleken met het verkeer zijn de Nederlanders toch net wat netter dan in Portugal :P

Foto's zal ik deze week nog wel erbij doen.

Adeus!

Romy

  • 03 Juli 2014 - 22:21

    Marga Boonstra:

    super om te lezen dat het goed en dat je het er naar je zin hebt.
    Ga je blog zeker volgen

  • 03 Juli 2014 - 22:41

    Ria:

    Hey Romy leuk dit wens je een hele fijne tijd x

  • 03 Juli 2014 - 23:09

    Marieke:

    Heey meissie. Mooi om te horen dat je reis goed is verlopen en volgens mij heb je het naar je zin!!


    Veel plezier
    Loveyou!!

  • 03 Juli 2014 - 23:24

    Riemie:

    Hoi hoi

    Super leuk dat je een blog bijhoudt
    Ga het zeker volgen, leuke foto,s heb je
    Al gemaakt..

    Groetjes riemie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Romy

Actief sinds 13 Maart 2014
Verslag gelezen: 359
Totaal aantal bezoekers 2617

Voorgaande reizen:

30 Juni 2014 - 10 Augustus 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: